همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم ؛

دبیرخانه اقتصاد مقاومتی درآموزش‌وپرورش استان اردبیل فعال شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت: با هدف ارتقا بهره‌وری نظام آموزش و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در حوزه آموزش‌وپرورش در استان اردبیل همزمان با آغاز هفته گرامیداشت معلم فعال شد.

کد مطلب: ۴۹۱۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در مراسم استانی زنگ سپاس معلم دبیرستان شاهد دخترانه سید شکور راثی نظام آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل ، با بیان اینکه این دبیرخانه در دو بعد ملی و استانی فعالیت خواهد داشت، تصریح کرد: در بعد ملی فرهنگ‌سازی برای اقتصاد مقاومتی و در بعد استانی ارتقای بهره‌وری مدنظر است.

وی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را وظیفه تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی دانست و تأکید کرد: در حوزه آموزش‌وپرورش نیز برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای با پنج محور نگارش شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان برنامه تدبیر، توسعه و تعالی آموزش‌وپرورش را شامل برنامه‌ریزی برای تمامی فعالیت‌ها در محور نخست دانست و گفت: به دنبال این هستیم تمامی اقدامات توأم با برنامه باشد.

ناصری افزود: در محور دوم ارتقا سطح کیفی برنامه‌ها با شناسایی شاخص‌ها و بررسی خروجی مدنظر است و در محور سوم ساماندهی و مدیریت و بهره‌برداری بهینه از منابع انسانی تأکید می‌شود.

وی محور چهارم را ارتقا سطح منزلت و رفاه معلمان در هشت برنامه مجزا برشمرد و تأکید کرد: در محور پنج نیز جلب مشارکت عمومی در بخش‌های مختلف موردتوجه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اشاره به جایگاه نظام آموزش‌وپرورش در تربیت جوامع تصریح کرد آموزش‌وپرورش برگرفته از درون‌مایه اسلامی می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی در تربیت صحیح جامعه داشته باشد.

وی معلمان را محور برنامه‌های آموزش‌وپرورش دانست و افزود: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۵۳۲ معلم، مدیر و سایر نیروها در مدارس استان مشغول به فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار