شهید مرتضی مطهری شخصیت فرهیخته ودانشمند برجسته کشور ما محسوب می شود

شهید مرتضی مطهری شخصیت فرهیخته ودانشمند برجسته کشور ما محسوب می شود که متاسفانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نتوانستند حضور این عالم برجسته را تحمل نمایند .

کد مطلب: ۴۹۱۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قزوین،حجت الاسلام علی عباسی در همایش تجلیل از اساتید مدارس حوزه های علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت برگزارشد، اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری شخصیت فرهیخته ودانشمند برجسته کشور ما محسوب می شود که متاسفانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نتوانستند حضور این عالم برجسته را تحمل نمایند .

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن اشاره به حضور برجسته این عالم فیلسوف در کشور بیان کرد : آیت الله مرتضی مطهری با آن همه علم و بینش و دانایی ولی همیشه متواضع و ارتباط خوب و شایسته ای با شاگردان خود داشتند که این باید اولویت شما اساتید حوزه علمیه قزوین باشد.شهید مطهری هم در عمق و هم در سطح وسعت علمی داشتند که این خود نشان دهنده این است که اساتید حوزه های علمیه باید مطالعات خود را جهت تدریس در کلاسها بیشتر نمایند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به کتابهای منتشر شده از این شهید گرامی اشاره و خاطرنشان کرد:کتابهای ایشان به قدری تاثیر گذار است که امروزه می بینیم که این آثار منتشر شده در موضوعات مختلف اثر گذار بوده است.با هماهنگی با اساتید و مدیران مدارس حوزه علمیه قرار است که این کتابها برای طلاب نیز تدریس شود.

حجت الاسلام عباسی پاسخگویی صحیح اساتید و سعه صبر را با اهمیت دانست و یاد آور شد: اساتید حوزه های علمیه تلاش نمایید که سعه صبر خود را در برابر سوالات متعدد طلاب بالابرده وهمیشه سعی کنید که ارتباط خود را با شاگردان بیشتر نمایید که یکی از خصوصیات ارزشمند این استاد شهید ارتباط وتعامل با شاگردان خود بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار