مهلت عملیات بیمه گری محصولات کشت بهاره تمدید شد

دبیر ستاد بیمه و حوادث غیرمترقبه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، از تداوم مهلت عملیات بیمه گری محصولات کشت بهاره نخود و عدس تا مورخه 20 اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد .

کد مطلب: ۴۹۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، محمد احرامی افزود : مدت زمان عقد قرارداد بیمه محصولات زراعی کشت بهاره نخود و عدس از طرف صندوق بیمه کشاورزی تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده بود که به علت تداوم کشت این محصولات مهلت عقد قرارداد بیمه تا 20 اردیبهشت ماه تمدید شده است.


وی اظهارکرد: مدت زمان عقد قرارداد یک دوره تولید از زمان کاشت تا برداشت می باشد و چنانچه در اثر عوامل خطر قهری مانند سیل، طوفان، باران‌های سیل‌آسا، زلزله، یخبندان و خشکسالی خسارتی حادث شود، صندوق بیمه کشاورزی خسارات را تا سقف تعهد شده در قرارداد جبران خواهد کرد.


احرامی تاکید کرد: خوشبختانه در سال جاری خدمات و تعرفه های بیمه ای نسبتاً به موقع ابلاغ گردید و حداکثر تعهدات بیمه گر نسبت به سال گذشته افزایش داشته و حق بیمه کشاورزی نسبت به سال گذشته کاهش و سهم دولت افزایش یافته است .


وی از زارعینی که تاکنون نسبت به بیمه محصولات خود اقدام ننموده اند ،خواست تا با مراجعه به دفاتر خدمات بیمه کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی محل اقامت خود با آگاهی از حق بیمه و شرایط تعهد بیمه گری ، نسبت به پوشش بیمه‌ای محصول خود تا پایان مهلت مقرر اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار