پیدا شدن جسد سه گنجیاب در جنگلهای الیمستان آمل

پس از 14 ساعت عملیات برای جستجوی مفقودین در منطقه قلاگردن آمل، سه جسد در ته چاهی در این منطقه یافت شد.

کد مطلب: ۴۹۰۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا-مازندران به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران، درپی اطلاع از سوی مرکز EOC جمعیت هلال احمراستان مبنی برمفقودی چهار نفر در جنگل های الیمستان -منطقه قلاگردن -بلافاصله دو تیم نجات کوهستان همراه با 2 دستگاه خودروی کمک دار، مأموران نیروی انتظامی و سه تن از بستگان مفقودین به منطقه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، این تیم پس از ورود به منطقه قلعه ی قلاگردن متوجه حفر چاهی در بالای قله شدند که بتجسس بیشتر اجساد سه تن از این مفقودین را در ته چاه یافتند و پس از نصب کارگاه و ورود نجاتگران به داخل چاه و با هماهنگی نیروی انتظامی و اداره آگاهی اقدام به خروج اجساد از داخل چاه نموده و پس ازفیکس کردن برروی بستکت و با کمک چندتن از اهالی و نیروی انتظامی منطقه چلاو نسبت به انتقال به روستای الیمستان اقدام کردند.
بخشدار امامزاده عبدالله آمل در این خصوص گفت: جسد این افراد درحالی در عمق یک چاه 9 متری یافت شده است که تجهیزات گنج یاب و وسایل كندن زمین هم در اختیار داشتند.
عسگری پور ضمن اشاره به اینکه بر اساس اظهار نظرهای اولیه و شواهد موجود ، فرضیه علت مرگ این افراد خفگی ناشی از كمبود اكسیژن در عمق زمین بوده است، افزود: بررسی دقیق تر مرگ این افراد پس از نظر قطعی پزشكی قانونی اعلام خواهد شد.

گفتنی است به دستور مقام قضایی، اجساد این سه فرد به اداره پزشك قانونی شهرستان آمل برای بررسی‌هایی بیشتر منتقل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار