اختلافات خانوادگی منجر به قتل دختر 18ساله شد

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: قاتل مسلح فراری در كمتر از 48 ساعت در مسجدسلیمان دستگیر شد .

کد مطلب: ۴۹۰۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان ،فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری قاتل مسلح فراری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی در این رابطه گفت: با توجه به وقوع قتل دختری جوان در ۴۸ ساعت قبل , مراتب شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: هر چند با وقوع قتل , شاهدین با اظهارات کذب خود قصد گمراه نمودن مامورین را داشتند لیکن کارآگاهان پلیس اگاهی با درایت خاص خود متوجه نیت آنها شده و با شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی نسبت به شناسایی قاتل اقدام نمودند.

سرهنگ حسینی ادامه داد : مامورین در ادامه تحقیقات خود متوجه اختلافات قبلی خانوادگی عموی مقتول با وی شدند و با تائید ظن خود و اخذ مجوز قضائی نسبت به دستگیری مظنون و کشف آلت قتاله (سلاح شکاری فاقد جواز ) گردیدند.

این مقام انتظامی گفت: پس از دستگیری عموی مقتول, نامبرده مورد تحقیقات پلیسی قرار گرفت و به قتل برادر زاده خود معترف گردید و دلیل قتل را اختلافات خانوادگی فی ما بین دانست.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان ساخت: هر چند قاتل دستگیر شده به مراجع قضائی منتقل و برخوردهای قانونی در خصوص وی اعمال خواهد شد لیکن شایسته است مردم عزیز هر نوع خبری در خصوص سلاح های فاقد مجوز را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار