رییس ستاد انتخابات گلستان:

بیش از 291 هزار تعرفه تا به این لحظه در دوردوم انتخابات گلستان مصرف شد

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به حضور مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از ساعت 8 صبح روز (دهم اردیبهشت) آغاز گردیده تا به این لحظه 291هزار و 930 تعرفه در سه حوزه انتخابیه استان مصرف شده است.

کد مطلب: ۴۹۰۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز گلستان، علی اصغر طهماسبی در خصوص آمار تفکیکی در 3 حوزه انتخابیه تصریح کرد: در حوزه گرگان و آق قلا 111هزار و 256 تعرفه مصرف شده، در حوزه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان 73هزار و 463 تعرفه و در حوزه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش 107هزار و 211 تعرفه مصرف شده است.

وی با اشاره به تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات ، گفت: بیشترین میزان تعرفه تا کنون در حوزه شرق استان مصرف شده و امیدواریم که واجدین شرایطی که تا به این لحظه رای خود را به صندوق ها نیانداخته اند برای شرکت در انتخابات اقدام نمایند.

وی افزود: قریب به 12هزار کاربر در عرصه برگزاری انتخابات فعال هستند و نیروی انتظامی مسئولیت امنیت انتخابات را برعهده دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به میزان مشارکت مردم در دور اول انتخابات گلستان، یادآور شد: مردم در دور اول انتخابات با مشارکت 80/39 درصدی حماسه آفریدند و امیدواریم در دور دوم نیز شاهد تکرار این حماسه باشیم.

لازم به ذکر است در حوزه گرگان و آق قلا 420هزار و 682 نفر، در حوزه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان 180هزار و 520نفر و در حوزه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش 197هزار و 418 واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار