کشف جسد جوان غرق شده میاندوآبی در زرینه رود پس از 13 روز

جسد یک جوان 21 ساله که 13 روز پیش در زرینه رود این شهرستان غرق شده بود، با تلاش نیروهای امدادی کشف شد .

کد مطلب: ۴۹۰۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، یادگار لندنیان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار داشت:پیکر این جوان توسط یکی از عوامل شهرداری میاندوآب که در حال اجرای عملیات خاک ریزی دیوار ساحلی این رودخانه بود، در حوالی پل شهید عطائی مشاهده و شناسایی شد .


لندنیان افزود : راننده بیل مکانیکی شهرداری بعد از رویت جسد این فرد بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفته و موضوع را در میان گذاشت و جسد این جوان پس از شناسایی تحویل خانواده اش شد .


وی تصریح کرد: این فرد 25 فروردین ماه به همراه دوستان خود به ساحل این رودخانه رفته بود که به قصد شنا وارد آب شده و به علت جریان شدید آب رودخانه بعد از دقایقی ناپدید شده بود.


لندنیان افزود: طی این مدت نیروهای امدادی این شهرستان متشکل از آتش نشانی، فوریت های پزشکی 115، هلال احمر، نیروی انتظامی و مدیریت بحران فرمانداری تلاش های گسترده ای را برای یافتن جسد وی انجام دادند ولی موفق به پیدا کردن آن نشده بودند .
وی خاطر نشان کرد: در عملیات جستجو که با وجود جریان شدید آب و گستردگی دامنه این منطقه صورت گرفت، از نیروهای امدادی شهرستان های مهاباد، نقده، شاهین دژ و سپاه ارومیه نیز استفاده شد .


رئیس سازمان آتش نشانی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و شدت گرفتن جریان آب که موجب سیلابی شدن و طغیان آب رودخانه های زرینه و سیمینه شده، از حضور در ساحل این رودخانه ها یا شنا در آن اکیدا خودداری کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار