رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دادگاه های ایران نسبت به حکم دیوان عالی آمریکا مقابله به مثل کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برداشت ۲میلیارد دلاری آمریکا از اموال ایران به بهانه های واهی از جمله حمایت جمهوری اسلامی از تروریست برخلاف برجام است.

کد مطلب: ۴۸۸۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، علاءالدین بروجردی با اشاره به حکم اخیر دیوان عالی آمریکا اظهار کرد: دیوان عالی آمریکا اخیرا پرداخت حدود 2 میلیارد دلار به خانواده‌های قربانیان بمب‌گذاری سال 1983 از محل دارایی‌های مصادره شده ایران را تایید کرد، اینگونه اقدامات غیر قانونی است و توصیه می کنیم آمریکا دست از چنین کارهایی بردارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه ایران می تواند رفتار متقابل داشته باشد، ادامه داد: همانطور که دادگاه های داخلی آمریکا علیه ایران حکم صادر می کنند، دادگاه های ایران هم می توانند چنین اقدامی داشته باشند هرچند که امروز در دستگاه قضای جمهوری اسلامی احکامی علیه آمریکا صادر شد. به واشنگتن توصیه می کنم به این بازی ادامه ندهد.

وی با اشاره به منتقدان دولت که رفتار آمریکا را در زمان اجرای برجام نادرست و بر اساس انفعال وزارت امور خارجه می دانند، ادامه داد: نباید مسائل کلان ملی را بر مسائل داخلی گره زد. در هر صورت برجام تصمیم دولت و نظام در عرصه بین المللی بود و نباید اقدام دولت را زیر سوال برد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه ما باید در مقابل دشمن جمهوری اسلامی یعنی آمریکا در یک صف باشیم و در مقابل زیادی خواهی آنها ایستادگی کنیم، درست نیست که در مقابل آمریکا، توپی که باید در زمین واشنگتن باشد را بین دو گروه موافق و مخالف دولت در رفت و آمد باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار