رییس هیئت ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد

مدیر کل آموزش و پرورش در مجمع انتخابات هیئت ورزش دانش آموزی استان بوشهر گفت: تقویت فدراسیون ورزش دانش آموزی در راستای ساختارمند کردن آیین نهاد و یکی از کارهای ارزشمند حوزه ی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۴۸۸۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، ناصر کرمی در مجمع انتخابات هیئت ورزش دانش آموزی استان بوشهر بیان کرد: هیئت ورزش دانش آموزی ، بزرگترین هیئت ورزشی در استان است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های حوزه ی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر،خواستار توجه و تقویت جایگاه هیئت های ورزش دانش آموزی شد.

کرمی همچنین تلاش های هیئت ورزش دانش آموزی را در سال گذشته ستود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش نیز با بیان این که در سال گذشته هیئت ورزش دانش آموزی بیش از 25 دوره مسابقه ی استانی در رشته های مختلف برگزار کرده است افزود: یکی از فعالترین هیئت های ورزشی هیئت ورزش دانش آموزی می باشد.

حسن قلندری نیروی متخصص و فنی در اختیار این هیئت را کم نظیر دانست و اظهار کرد: وجود داوران و مربیان ملی و نیروهای تحصیل کرده و دانشگاهی در این هیئت بدون شک فضایی ارزشمند را به وجود خواهد آورد.

نماینده فدراسیون ورزش دانش آموزی ضمن تشکر از فعالیت های هیئت ورزش دانش آموزی بوشهر معاونت تربیت بدنی و سلامت استان بوشهر را پیشگام تلاش برای ساختارمند کردن هیئت در استان دانست و از برگزاری بسیار خوب انتخابات تقدیر بعمل آورد.

شهاب عباسی تعامل تربیت بدنی آموزش و پرورش با دستگاههای دیگر استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در استان بوشهر ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد که انشا ا.. در آینده بیش ازپیش از این استان خواهیم شنید.

نسترن رییس هیئت ورزشی استان بوشهر نیز باتاکید براینکه تمام تلاش خود را برای موفقیت هیئت انجام خواهم داد تصریح کرد: تقویت المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ،ارتباط بیشتر با انجمن های ورزشی تعامل با هیئت های دیگر ، تقویت مسابقه آموزشگاهی و استعداد یابی را از برنامه های خود برای هیئت ورزش دانش آموزی اعلام کرد.

گفتنی است در این مجمع 3 نفر به عنوان کاندیدا حضور یافتند که نسترن با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس هیئت ورزش دانش آموزی انتخاب شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار