پیام تسلیت مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری، درپی فوت 2 دانش آموز

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری ، در پیامی، جان باختن 2 دانش آموز شهرکردی در سانحه دلخراش تصادف اتوبوس اردویی مشهد مقدس را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۴۸۷۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، متن پیام تسلیت " بهروز امیدی" مدیرکل آموزش و پرورش استان ، به مناسبت جان باختن 2 دانش آموز شهرکردی در سانحه دلخراش تصادف اتوبوس اردویی مشهد مقدس ، به شرح زیر است:

با كمال تأسف و تأثر، خبر واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان عزیز هنرستان کوثر ناحیه یک شهرکرد که در حال بازگشت از اردوی زیارتی مشهد مقدس بودند، مایه تألم روحی اینجانب و جامعه فرهنگی استان گردید.
بی گمان، آن گل های پرپر شده که در راه زیارت ثامن الحجج حضرت امام رضا علیه السلام ، جان خود را از دست داده اند، اكنون در جوار رحمت حق آرمیده و از نعمات واسعه پروردگار برخوردارند.
اینجانب، با دلی آكنده از اندوه، این مصیبت جانسوز را به بازماندگان محترم، به ویژه خانواده آن عزیزان سفر كرده تسلیت عرض می كنم و از خداوند متعال برای درگذشتگان، آمرزش و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.
اتوبوس حامل دانش‌آموزان از استان چهارمحال و بختیاری که در مسیر برگشت از مشهد مقدس بود واژگون شد و متأسفانه 2 دانش‌آموز جان خود را از دست دادند و تعدادی مجروح و زخمی هم همراه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار