رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون

آموزش و پرورش بردخون در ارزیابی دستگاه های اجرایی درخشید

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خبر داد: آموزش و پرورش منطقه بردخون رتبه اوّل در ارزیابی دستگاه های اجرایی را کسب کرد .

کد مطلب: ۴۸۶۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از بردخون ، عباس جمالی فرد در گفتگویی اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در زمینه ارزیابی دستگاه های اجرایی بر اساس ارزیابی های انجام شده در سال94رتبه اوّل شهرستان دیّر را کسب کرد.
وی افزود: اداره صنعت معدن و تجارت و انجمن حمایت ازمصرف کنندگان هرساله بر اساس شاخص های تعیین شده همه ادارات و نهادهای شهرستان را ارزیابی می کنند و برترین ها را شناسایی و معرفی می کنند که سال گذشته نیز آموزش و پرورش بردخون توانست در بین دستگاه های اجرایی به این مقام نائل شود.
جمالی فرد اضافه کرد: ادارات بر اساس شاخص هایی مانند برنامه ریزی و اجرا، نظارت و بازرسی، ارزشیابی به موقع پرسنل، اطلاع رسانی مردمی در زمینه خدمات، مستندسازی فرایند خدمات، اجرای دستورالعمل پایش و سنجش سلامت اداری ارزیابی می شوند.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: شاخص های اختصاصی دیگری نظیر پوشش تحصیلی، نرخ باسوادی، فعالیت های فرهنگی و ورزشی، فضای آموزشی، نیروی انسانی و تجهیزات در سنجش و ارزیابی ادارات مؤثر بوده است.
وی با تقدیر از تلاش همه فرهنگیان بویژه کارکنان حوزه اداری، حمایت مسئولان ادارات شهرستان و بخش بویژه آموزش و پرورش استان، همراهی مردم در برنامه های تعلیم و تربیت، این موفقیت را نتیجه همدلی و تعامل آموزش و پرورش با دیگر نهادها و رضایت ارباب رجوع دانست و بر توسعه و ارتقاء خدمت رسانی تأکید نمود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار