مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری :

بارش برف در اواخر فروردین ماه محورهای چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت

مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری دربازدید خود از عملکرد اکیپ های راهداری محور های استان گفت: بارش برف محورهای استان را فرا گرفت و درارتفاعات باعث کندی تردد شد.

کد مطلب: ۴۸۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان چهارمحال و بختیاری قاسم قاسمی با اعلام مطلب فوق اظهارکرد : درپی بارش‌ اخیر که از شامگاه شب گذشته شروع شده و تا صبح روز جمعه ادامه داشت اکثر محورها بویژه بخش های غربی و شمال غرب استان را فرا گرفت و با توجه به آمادگی اکیپ‌های راهداری مستقر در راهدارخانه‌ها همزمان با شروع بارش که در ارتفاعات وگردنه ها از جمله گردنه چری، شاه منصوری به صورت برف وکولاک بوده، عوامل راهداری نیزاقدامات لازم را آغاز کرده تردد در تمامی محورهای اصلی استان جریان دارد.

قاسمی ادامه داد : میزان بارش برف به ترتیب در گردنه چری و گردنه شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ 40سانتیمتر ، گردنه بره مرده در شهرستان اردل 20 سانتیمتر ، دو راهان در مسیر بروجن - لردگان15 سانتیمتر و در مرغملک در شهرستان شهرکرد 20 سانتیمتر بوده است.
وی افزود : مسیر مالکده به سمت سامان که بر اثر ریزش کوه بسته شده است در حال بازگشایی می باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد : تمامی مسیر های اصلی بطور کامل باز می باشد و وبعضی از مسیرهای روستایی که مسدود شده است در حال بازگشایی می باشد.

قاسمی از تمامی رانندگان خواست به نکات ایمنی، توصیه‌های عوامل راهداری و پلیس راه توجه و در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و چنانچه سفرشان ضروری است از تجهیزات لازم و وسایل گرمایشی، زنجیر چرخ استفاده و از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی هم‌چنین از هموطنان درخواست کرد قبل از سفر با مرکز مدیریت راههای استان با شماره های ۱۴۱ و ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ تماس حاصل نمایند و از آخرین وضعیت راههای استان اطلاع کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار