طرح آمایش مشكلات روانی-اجتماعی دانش آموزان دختر برگزارشد

طرح آمایش مشكلات و آسیب شناسی روانی-اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه در مدارس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یك ارومیه به مرحله اجرا در آمد.

کد مطلب: ۴۸۴۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، همزمان با سراسر كشور آزمون طرح آمایش مشكلات و آسیب شناسی روانی-اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه در مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

در اجرای این آزمون كه در مدارس كوثر، پروین اعتصامی و فاطمیه برگزار شد، قدرت الله قاسمی معاون پرورشی و تربیت فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، غلامرضا فدوی رئیس مشاوره تحصیلی و تربیت بدنی استان، علی اسمعیل پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یك ارومیه، بلال پورعلی كارشناس مسئول حراست و رسول آرام فر كارشناس مشاوره تحصیلی و تربیت بدنی از نحوه برگزاری آزمونهای طرح مذكور بازدید به عمل آوردند.

«قدرت الله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی هدف از برگزاری این آزمون را ارائه خدمات مشاوره ای-تربیتی برای افزایش سلامت جسمی و روحی به منظور پاسخ به نیاز واقعی تعلیم و تربیت در فرآیند تبیین و پیشگیری از بروز آسیب های روانی-اجتماعی دانش آموزان دانست و خطاب به دانش آموزان گفت: پاسخ صادقانه شما می تواند راه گشای حل مشكلات سایر دوستان و دانش آموزان در سراسر كشور باشد.

گفتنی است تعداد 190 دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه به صورت تصادفی در انجام این آزمون شركت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار