با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ی ایلام:

برگزاری نمازجماعت دردبیرستا ن دخترانه آقاحسین بن علی (ع) شهرستان ایلام

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ی ایلام گفت: زندگی توأم با سعادت، تأسی از زندگانی حضرت زهرا (س) است که دنیایی از معنویت، حجاب، عفاف، تقوا و جلوه هایی از زندگی همسرداری با حضرت علی (ع) و فرزندداری را به بشریت ارزانی داشت.

کد مطلب: ۴۸۳۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، نماز جماعت ظهر و عصر در مدرسه ی دخترانه شاهد آقا حسین بن علی (ع) شهرستان ایلام به امامت حجه الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ی ایلام اقامه گردید.

حجه الاسلام والمسلمین لطفی گفت: سال 95 آغازش با نام صدیقه ی کبری (س) و پایانش نیز به نام آن حضرت متبرک است.

ایشان افزودند: بهترین الگو برای زندگی ما در عرصه های مختلف دینی، سیاسی و اجتماعی سیره ی حضرت فاطمه زهرا (س) است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: زندگی توأم با سعادت، تأسی از زندگانی حضرت زهرا (س) است که دنیایی از معنویت، حجاب، عفاف، تقوا و جلوه هایی از زندگی همسرداری با حضرت علی (ع) و فرزندداری را به بشریت ارزانی داشت.

وی اظهار نمودند: علیرغم زندگانی کوتاه حضرت زهرا (س) برکات زیادی برای بشریت داشت و قرن ها که می گذرد هنوز نام و جایگاه آن حضرت نمونه ی اعلای جامعه ی زنان ما است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مهم ترین شاخص اصلی حضرت زهرا (س) طرفداری از ولایت و امامت بود که توانست یک زندگی توأم با عالی ترین مجاهدت ها برای ما به ارمغان بگذارد.

و راه سعادت هرکس حفظ ارزش های دینی است که حجاب مهم ترین آن است. وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: به برکت انقلاب اسلامی تحول بزرگی در جامعه ی زنان ایران اسلامی به وجود آمد که یک زن مسلمان با حفظ ارزش های دینی، اخلاقی و تقوی به عنوان یک متخصص، دکتر و مهندس در جامعه حضور داشته باشد.

ایشان جامعه ی زنان ایرانی را سرمشق و الگوی زنان به اسارت کشیده ی غرب دانستند و ابراز نمودند: که در غرب به حقوق زنان توجه نمی شود و از آن ها با اهداف شوم سیاسی، به عنوان کالا استفاده می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار