مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

اختتامیه سی و چهارمین دوره جشنواره مسابقات فرهنگی وهنری

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت:اختتامیه سی و چهارمین دوره جشنواره مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان های استان تهران دوازدهم اردیبهشت ماه 95 برگزار میشود.

کد مطلب: ۴۸۲۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، علیرضا کمرئی، گفت: سی و چهارمین دوره جشنواره مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان های استان تهران از روزچهارشنبه هجدهم فروردین ماه آغاز شده و تا دوازدهم اردیبهشت ماه در كانون سمیه شهرری ادامه دارد و دراین راستا هماهنگی های لازم درخصوص استقبال و پذیرش مناطق، جلسه هماهنگی وتوجیهی سرپرستان ومربیان مناطق صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد:در این دوره از مسابقات، 3700 نفر دانش آموز و همكار فرهنگی در 80 گرایش هنرهای دستی و تجسمی، 55 عنوان رشته فعالیتهای گروهی، 5 رشته فرهنگیان و برای اولین بار در مسابقات مجری گری به رقابت می پردازند.

کمرئی ،ضمن تشریح اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری اظهار داشت: این جشنواره با هدف استعداد یابی، تقویت كارگروهی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، حفظ میراث فرهنگی و تمرین رقابت در عین رفاقت برپا شده است .

این مقام مسئول خطاب به دانش آموزان گفت: جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی برای شكوفا شدن و آغازی برای همفكری، همدلی، همكاری و تحكیم وحدت است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این مسابقات كه از بهمن ماه سال نود وچهار در مرحله آموزشگاهی و منطقه ای آغاز شده، مرحله استانی مسابقات از هجدهم فروردین ماه آغاز و تا دوازدهم اردیبهشت ماه با پذیرش دانش آموزان راه یافته در زمینه های هنرهای دستی و تجسمی، هنر های آوایی، هنر های نمایشی و فیلم كوتاه، ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار