استان چهارمحال و بختیاری:

امنیت همه جانبه ،ضرورت فعالیت اقتصادی در شهرك ها و نواحی صنعتی

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت حفظ و ارتقاء امنیتی و انتظامی شهركها و نواحی صنعتی این استان تاكید و امنیت همه جانبه را ضرورت فعالیت اقتصادی در شهرك ها و نواحی صنعتی این استان دانست.

کد مطلب: ۴۸۲۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در حاشیه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ، امكانات و نظارت امنیتی و انتظامی در سطح شهركها و نواحی صنعتی را نسبت به توسعه آنها را روبه رشد عنوان كرد.
وی با قدردانی از اقدامات امنیتی و انتظامی موثر در سطح شهرك ها و نواحی صنعتی استان توسط نیروی انتظامی تاكنون افزود: علی رغم تمام كمبودها و مشكلات خوشبختانه شهركها و نواحی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری با مشاركت و همیاری خود واحدهای صنعتی،شركت های خدماتی و همكاری نیروهای انتظامی استان دارای امنیت مطلوبی می باشد اما این امر ما را از آینده نگری در خصوص حفظ و ارتقاء امنیتی و انتظامی پایدار مبرا نخواهد كرد.
علیرضا شفیع زاده اظهار كرد:از آنجا كه یكی از نیازهای اساسی سرمایه گزاران و صنعتگران ایجاد امنیت و وجود آرامش محیطی است و دست اندركاران انتظامی و سایر مسوولان می بایست به این مهم، اهتمام بیشتری داشته باشند ،در همین راستا در نخستین گام خواستار استقرار یك پاسگاه انتظامی در شهرك صنعتی شهركرد هستیم.
رئیس هیات مدیره شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود:استقرار این پاسگاه می تواند سبب افزایش حس امنیت كامل در این شهرك صنعتی شده و در جهت تحقق هرچه سریعتر این درخواست ،استمرار تعاملات دو جانبه و پوشش امنیتی و انتظامی سراسری در شهرك ها و نواحی صنعتی استان ،شركت شهركهای صنعتی استان یك قطعه زمین در اختیار فرماندهی نیروی انتظامی استان قرار خواهد داد.
خاطر نشان می كند در پایان این دیدار ضمن تأكید طرفین بر ضرورت تعامل بیشتر شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری با نیروی انتظامی استان مقرر شد بزودی در جهت ارتقاء و افزایش سطح امنیتی و انتظامی واحدهای صنعتی استان مستقر در شهرك ها و نواحی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری تفاهم نامه فی مابین منعقد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار