با امضای تفاهم نامه همکاری؛

طرح مدرسه آماده در تبریز اجرا می شود

مدیریت بحران شهرداری کلانشهر تبریز و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری را با هدف ایجاد مدرسه آماده امضاء کردند.

کد مطلب: ۴۸۲۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مسعود حسن نژاد مدیر بحران شهرداری تبریز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فیمابین مدیریت بحران و اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت پیشگیری و آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه و بخصوص زلزله و لزوم ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و مسئولین مدارس گفت: این تفاهم نامه در راستای گسترش همکاری های لازم فی مابین مدیریت بحران و آموزش و پرورش استان در جهت برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای دانش آموزان و مسئولین مدارس منعقد می گردد.

مدیر بحران شهرداری تبریز همکاری و اهتمام در راستای اجرای طرح مدرسه آماده در مدارس سطح شهر تبریز را هدف اصلی انعقاد این تفاهم نامه اعلام کرد. وی همچنین تشکیل گروههای مدیریت بحران در مدارس ، تجهیز مدارس به امکانات ایمنی و ایمن سازی محیط مدارس را از جمله اهداف دیگر تفاهم نامه برشمرد.

گفتنی است این تفاهم نامه در 5 ماده به امضاء حسن نژاد مدیر بحران شهرداری کلانشهر تبریز و علی اصغر بابازاده مدیر کل حراست آموزش و پرورش استان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار