زیارت نیابتی حضرت فاطمه معصومه(س) با ارسال پیام کوتاه

علاقه مندان به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) می توانند از طریق ارسال پیامك، آن حضرت را به طور نیابتی زیارت کنند.

کد مطلب: ۴۸۱۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، خادمان بارگاه ملكوتی بانوی كرامت برای ارائه خدمات بیشتر به علاقه مندان خاندان عصمت و طهارت به نیابت از علاقه مندان زائر حرم می شوند.

برای این منظور علاقه مندان، باید كلمه «زیارت نیابتی» را به سامانه پیامكی 30001122 ارسال كنند البته در این پیامك غیر از كلمه زیارت نیابتی نباید هیچ كلمه دیگری نوشته شود تا خادمان به نیابت از فرد پیامك دهنده به قرائت زیارت نامه در كنار ضریح مطهر بپردازند.

از این طریق آنها كه پای آمدن به مكان نورانی حرم را ندارند از فیض زیارت بانوی كرامت بهره مند می شوند.

به فرموده امام رضا(ع)، بهشت بر زیارت کنندگان حضرت معصومه(س) واجب می شود.

زندگینامه

حضرت فاطمه معصومه (س) در اول ذی القعده سال 173 هجری قمری درخانه امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر(ع) و مادرش حضرت نجمه در مدینه چشم به جهان گشود.

پس از عزیمت امام رضا (ع) از مدینه به خراسان، حدود یك سال آن حضرت به دور از برادر خود در مدینه زندگی كرد، سپس برای دیدار برادر عازم خراسان شد.

آن حضرت در 23 ربیع الاول سال 201 هجری قمری درمیان استقبال پرشكوه مردم قم وارد این شهر شد و پس از 17 روز اقامت در این شهر در روز 10 ربیع الثانی همان سال رحلت كردند و پیكر مطهر این بانوی بزرگوار در این شهر به خاك سپرده شد و امروزه بارگاه ملكوتی ایشان همچون نگینی درخشان زینت بخش شهر مقدس قم و پناهگاه شیعیان از سراسر جهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار