هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا/

تراکتور با دو گل ازبک ها را بدرقه کرد/راه صعود سرخ ها هموار شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با دو گل مهمانش پاختاکور ازبکستان را شکست داده و ضمن گرفتن انتقام شکست بازی رفت، با تثبیت صدرنشینی، گام بلندی در راه صعود به مرحله حذفی این رقابت ها برداشت.

کد مطلب: ۴۸۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم مسابقات، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پاختاکور ازبکستان از ساعت 19:15 امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با دو گل به سود شاگردان قلعه نویی خاتمه یافت.
سرخ پوشان که در دیدار رفت با یک گل نتیجه را به این تیم ازبکستانی واگذار کرده بودند، در بازی امروز انتقام گرفته و با تثبیت صدرنشینی، یک گام دیگر به صعود از مرحله گروهی نزدیک تر شدند.
با اینکه شاگردان قلعه نویی در نیمه نخست برتری محسوسی بر حریف خود داشتند اما آنها نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کرده و در نهایت در پایان این نیمه با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.
با شروع نیمه دوم قلعه نویی دست به یک تعویض زد و رفیعی را به جای ثاقبی به میدان آورد تا بلکه روی خلاقیت این بازیکن بازی را به سود تیمش تغییر دهد؛ از قضا این تعویض نیز نتیجه داده و گره بازی را برای تراکتورسازان باز کرد.
هنوز چند دقیقه از آغاز این نیمه نگذشته بود که آگوستو سزار روی یک فرار بسیار زیبا با دروازه بان پاختاکور تک به تک شد اما ضربه پای چپ (غیر تخصصی) این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا بهترین فرصت بازی به هدر برود.
سزار که در پی جبران بود پس از این موقعیت به تلاش خود افزود و با وجود اینکه یک فرصت دیگر را نیز با خودخواهی به بالای دروازه زد اما در موقعیتی دیگر روی پاس عالی سروش رفیعی بازهم با دروازه بان پاختاکور تک به تک شد و این بار با پای راست توپ را درون دروازه تیم حریف جای داد تا با زدن گل نخست بازی، تراکتورسازی را یک بر صفر پیش انداخته و ورزشگاه را غرق در شادی کند.
پس از این گل پاختاکور برای جبران گل خورده احتیاط را کنار گذاشت و کار را هجومی تر دنبال کرد که این کار موجب شد تا سرخ پوشان در ضد حملات صاحب چند موقعیت خوب شوند. شاگردان قلعه نویی در یکی از این ضد حملات در دقیقه 82 توسط سعید آقایی گل دوم را به ثمر رسانده و خیال خود را از پیروزی در این بازی راحت کردند. ارسال فرزاد حاتمی به محوطه جریمه پاختاکور با جایگیری مناسب آقایی و ضربه دقیق این بازیکن، دروازه تیم مهمان را برای دومین بار فرو ریخت.
در ادامه تراکتورسازی می توانست به شمار گل هایش در این بازی بیافزاید اما بی دقتی مهاجمان این تیم بخصوص فرزاد حاتمی مانع از این امر شده و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.
با این پیروزی شاگردان قلعه نویی 9 امتیازی شده و صدرنشینی خود را در جدول گروه سوم مسابقات تثبیت کردند. پاختاکور نیز با همان 4 امتیاز قبلی در رده سوم باقی ماند.
قضاوت این بازی را یاماموتو یودای از ژاپن بر عهده داشت. این داور در طول بازی سه بار دست به جیب شده و اکبرجون اسماعیلااف و عظیم جون آخمدوف از پاختاکور و آگوستو سزار از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد.
تراکتورسازی تبریز: محمد رضا اخباری،شجاع خلیل زاده، کاردوسو، سعید آقایی (ایوب کلانتری)، آگوستو سزار (خالد شفیعی)، مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان ، سینا عشوری، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی (سروش رفیعی) و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه نویی

پاختاکور ازبکستان: نیکیتا ریبکین، اکبرجون اسماعیلااف، عدنان ابراهووچ، کمال الدین تاجی اف، ولادیمیر کوژاک، شروزبیک کریم اف، جواهیر سوخی اف، جمشید اسکندروف، عظیم جون آخمدوف، جلاالدین ماشاریپوف و ایگور سرگیف.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار