مدیرکل حمل‌ونقل استان اردبیل خواستار شد؛

مرکز مدیریت راه‌های اردبیل به فیبر نوری مجهز شود

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: با هدف اطلاع‌رسانی آن لاین ضروری است مرکز مدیریت راه‌های استان به فیبر نوری مجهز شود.

کد مطلب: ۴۸۰۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

علی رحمتی در گفت وگو با خبرنگارپانا با بیان اینکه در حال حاضر اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت راه‌ها از طریق امواج رادیویی است، افزود: این مهم موجب می‌شود در برنامه‌های زنده صداوسیما اطلاعات با ۱۰ دقیقه تأخیر انعکاس یابد.

وی با تأکید به اشکال فنی چنین اطلاع‌رسانی، افزود: این در حالی است که با تجهیز مرکز مدیریت راه‌ها به میکرو ویدئو پرتابل می‌توان این تأخیر را حذف کرد و برنامه‌های زنده و آن لاین اطلاع‌رسانی از وضعیت جوی داشت.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان گفت: اعتبار لازم برای اجرای این طرح چهار هزار میلیارد ریال است و در صورتی که از محل اعتبارات استانی تأمین شود کیفیت انعکاس اطلاعات وضعیت جوی استان را چندین برابر ارتقا خواهد داد.

رحمتی با اشاره به تجربه مشابه اجرای این مهم در استان زنجان افزود: در استان زنجان یک دکل در صداوسیما و یک دکل در حمل‌ونقل دایر شد و اطلاعات محورها به صورت لحظه‌ای و کاملاً آن لاین به صداوسیما و استودیو خبر انتقال می‌یافت.

وی با اشاره به وضعیت اقلیمی استان اردبیل متذکر شد: در واقع می‌توان هر گونه تغییرات آنی جوی، کولاک، انسداد جاده و بار ترافیکی محورها را به این شکل اطلاع‌رسانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار