ثبت‌نام 14 کاندیدا برای انتخابات هیأت مدیره هنرهای نمایشی همدان

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان همدان گفت: تاکنون ١٤ کاندیدا در انتخابات هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۴۸۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پانا از همدان، کیانوش بهروزپور اظهار کرد: از بین ١٦ سرپرست گروه نمایشی واجد شرایط استان همدان، تاکنون ١٤ نفر برای انتخابات هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی، کاندیدا شده‌اند.
وی با تأکید بر برگزاری این انتخابات در ٣٠ فروردین ماه جاری افزود: پیش از این انجمن هنرهای نمایشی استان به صورت انتصابی اداره می‌شد که طبق آئین‌نامه جدید و پس از برگزاری انتخابات که فراخوان آن در اواخر سال گذشته منتشر شده است، اداره دفتر انجمن هنرهای نمایشی همدان نیز به صورت هیأت امنایی خواهد بود.
مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان همدان تأکید کرد: سرپرستان گروه‌های نمایشی که در طرح استقرار گروه‌های نمایشی در قالب درجه‌های «الف» و «ب» ثبت رسمی شده و پروانه فعالیت کسب کرده‌اند به همراه تعدادی از اعضای اصلی این گروه‌ها می‌توانند برای راهیابی به هیأت مدیره انجمن کاندیدا شوند.
وی ادامه داد: از آنجا که استان همدان ١٦ گروه نمایشی ثبت شده دارد، تنها سه نفر را می‌تواند به عنوان اعضای هیأت مدیره خود انتخاب کند و این در حالی است که استان‌های دارای بیش از ٢٠ گروه نمایشی ثبت شده، ترکیب اعضای هیأت امنای آنها با پنج نفر تشکیل می‎شود.
بهروزپور با بیان اینکه در استان همدان ١٠٢ نفر شرایط رأی دادن در انتخابات امسال هیأت امنای انجمن نمایش را دارند، اظهار امیدواری کرد افراد صالح و شایسته که توانایی فعالیت و کمک به حوزه نمایش استان را داشته باشند بتوانند به این هیأت مدیره راه یابند.
وی به برگزاری کلاس‌های آموزش بازیگری و نشست‌های مستمر نمایشنامه‌خوانی توسط هنرمندان عضو این انجمن در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال آینده و تا مستقر شدن هیأت امنای جدید، برگزاری دوره‌های آموزشی ذکر شده و مشارکت جدی در برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار