افزایش 10 درصدی قیمت کتب درسی در سال تحصیلی آینده

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کتب درسی دانش‌آموزان در سال آینده 10 درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

کد مطلب: ۴۸۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، لیدا نیک روش مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ثبت نام کتب درسی اظهار داشت: اولیا برای ثبت نام کتب درسی سال تحصیلی آینده فرزندان‌شان با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی بیان کرد: ما از سال گذشته لوح‌های فشرده‌ای همراه با کتب درسی به اولیا ارائه دادیم که بابت این لوح‌های فشرده هیچ مبلغی دریافت نشد و دانش‌آموزان می‌توانند به صورت رایگان از این لوح‌ها استفاده بهینه کنند.

نیک‌روش با بیان اینکه در سال آینده قیمت کتب درسی افزایش 10 درصدی خواهد داشت، افزود: با استفاده از سامانه ثبت نام گروهی کتب درسی، دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به خرید دسته جمعی کتب درسی مدرسه‌ خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به والدین توصیه می‌کنیم به کافی نت‌ها برای ثبت نام مراجعه نکنند، تصریح کرد: افرادی که با استفاده از کافی‌نت‌ها اقدام به خرید کتب درسی می‌کنند ممکن است دچار مشکلاتی شده و چند بار پول از حساب‌شان کسر شود که این موضوع موقتی بوده و مبالغ به حساب خریداران برمی‌گردد.

نیک‌روش خاطرنشان کرد: سعی‌مان بر این است که کار ثبت نام کتاب‌های درسی سال آینده با کمترین مشکلی در سراسر کشور انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار