معاون توانبخشی بهزیستی به پانا خبر داد؛

سوءاستفاده از پلاک ویژه معلولان/رایزنی بهزیستی با پلیس راهور

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی با بیان اینکه خرید و فروش پلاک های ویژه معلولان توسط برخی افراد سودجو صورت می گیرد، از رایزنی با پلیس راهور برای جلوگیری از سوءاستفاده های موجود در این بخش خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

حسین نحوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص واگذاری پلاک ویژه معلولان اظهار داشت: محدودیتی برای صدور پلاک ویژه معلولان وجود ندارد اما تنها نکته ای که در بررسی ها داشتیم به این موضوع رسیدیم که برخی افراد پلاک ها را خرید و فروش می کنند.


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی افزود: در حال رایزنی با پلیس راهنمایی رانندگی هستیم که موضوع خرید و فروش پلاک های ویژه معلولان راستی آزمایی شود و از سوءاستفاده در این بخش جلوگیری کنیم. در این مرحله بررسی های بهزیستی برای صحت خرید و فروش پلاک ویژه معلولان به افراد غیر، انجام می شود و اگر صحت این موضوع مشخص شود حتما جلوی آن را می گیریم.


وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی در زمینه پلاک ویژه معلولان تنها وظیفه ای که دارد شناسایی شایستگی افراد معلول برای دریافت پلاک ویژه است تا لیست افراد را به پلیس راهنمایی راننندگی ارسال کند.


وی با بیان اینکه صدور پلاک ویژه معلولان بیش از هفت سال است که انجام می شود، خاطرنشان کرد: در مجموع تا کنون بیش از 13 هزار پلاک ویژه برای افراد معلول صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار