مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبرداد:

ارائه خدمات ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در روز طبیعت

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ارائه خدمات ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در 13 فروردین (روز طبیعت) به شهروندان گرامی خبرداد.

کد مطلب: ۴۷۸۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی ، فیروزیان گفت: طبق سنوات گذشته و نظر به اینکه در روز سیزدهم فروردین(روز طبیعت) شهروندان جهت استفاده از مراکز تفریحی و گردشگری شهر اقدام به مسافرت به این مکانها می نمایند شرکت واحد اتوبوسرانی با برنامه ریزی و تمهیدات ا نجام یافته خدمات ویِِژه ای را ارائه خواهد نمود.

وی افزود: بمنظور جابجایی مسافرین به تفرجگاه عون بن علی با تقویت خطوط 169 ایده لی از مبداء پایانه ارتش شمالی و 144 (نصف راه - شهید رجائی) از مبدا نصف راه سرویس دهی خواهد شد. همچنین خط 101 ائل گولی به مقصد مجتمع فرهنگی -تفریحی ائل گولی شهروندان عزیز را جهت استفاده از خدمات این مکان از مبداء پایانه ارتش شمالی جابجا خواهند نمود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تصریح کرد: شهروندان عزیزمی توانند بمنظور استفاده از طبیعت پارک بزرگ تبریز از طریق پایانه شهید مطهری(راسته کوچه) با استفاده از اتوبوسهای خط 122(پایگاه هوایی) وخط136 ( فرودگاه) و همچنین نیز از مبداء نصف راه با استفاده از خط 144 میدا ن آذربایجان جابجا شوند.

وی افزود: از مبداء میدان بسیج نیز اتوبوسهای خط 157 (آرپادره سی) آماده جابجایی مسافرین برای استفاده از جاذبه های طبیعی روستای آرپادره سی می باشند.

فیروزیان در پایان خاطر نشان کرد: خدمات اتوبوسرانی در روز سیزدهم فروردین در مسیرهای مذکور و با تقویت اتوبوسهای مورد نیاز بصورت مستمر انجام خواهد گرفت و در کنار حمل و نقل ویژه این روز، سایر اتوبوسهای خطوط درون شهری و حومه نیز کماکان نسبت به جابجایی شهروندان محترم اقدام خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار