آیین نمادین بزرگداشت مقام معلم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آیین استانی نمادین بزرگداشت مقام معلم امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور مهمانان وزارتی اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۴۷۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، «ابراهیم محمدی» در دومین جلسه کمیته برنامه ریزی ستاد سی و دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم استان که صبح امروز در محل سالن اندیشه اداره کل استان برگزار شد؛ با اذعان بر لزوم پرهیز از توجه بیش از حد به شاخصهای کمی در انتخاب معلمان نمونه، اظهار کرد: امسال، افزایش تاثیر شاخصهای کیفی در انتخاب معلمان نمونه در دستور کار قرار دارد.

محمدی افزود: توجه به معیارهای کمی و کیفی انتخاب معلم نمونه به صورت توامان، رضایت عموم معلمان عزیز را در پی خواهد داشت.
این مقام مسئول با تاکید بر لزوم تکریم مقام معلم در طول سال اذعان کرد: بر اساس سند تکریم مقام معلم، فرآیند تجلیل از معلمان نمونه باید در طول سال و در مناسبهای مختلف همچون روز کتابخوانی، هفته پژوهش، هفته بسیج و ... بصورت مستمر صورت گیرد و از محدود کردن آن به یک هفته یا چند روز خاص خودداری گردد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: تکریم جایگاه معلم از ضروریات جامعه است و باید شرایطی فراهم شود که این رویکرد در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 1504 پرونده انتخاب معلم نمونه در سطح منطقه ای، استانی و کشوری بررسی شده بود؛ افزود: این آمار تنها 5 درصد معلمان استان را شامل می شود لذا رویکرد سالجاری ایجاد زمینه مشارکت حداکثری معلمان استان در این فرآیند می باشد.
محمدی ادامه داد: سال گذشته 498 نفر به عنوان معلمان نمونه در سطح مناطق 24 گانه استان، 26 نفر به عنوان معلم نمونه استانی و یک نفر به عنوان معلم نمونه کشوری از استان آذربایجان غربی معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: آیین استانی نمادین بزرگداشت مقام معلم امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور مهمانان وزارتی اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار