دیدار بایرن با رئال در اردوی امریکا

برنامه اردوی تابستانی بایرنی‌ها مشخص شد.

کد مطلب: ۴۷۷۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بایرن مونیخ پیش از آغاز فصل جدید بوندس‌لیگا قصد دارد جهت برپایی اردویی تدارکاتی همچون دو سال قبل به امریکا سفر کند.


طبق برنامه‌ای که امروز از سوی این باشگاه اعلام شد، باواریایی‌ها از 25 جولای تا 4 آگوست "آئودی سامر تور 2016" را در ینگه دنیا برگزار خواهند کرد که در چارچوب آن بازی‌های دوستانه‌ای مقابل آ ث میلان (27 جولای در شیکاگو)، مقابل اینترمیلان (30 جولای در شارلوت) و مقابل رئال مادرید (3 آگوست در نیو جرسی) تدارک دیده‌اند.


کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن، در اینباره گفت:" از زمانیکه دفترمان در نیویورک را راه‌اندازی کرده‌ایم، به واسطه منابع دسته اول می‌دانیم که عشق به فوتبال در امریکا روز به روز بیشتر می‌شود. به همین دلیل من واقعا خوشحالم که ما در ماه جولای دوباره تیممان را به ان کشور می‌بریم و می‌توانیم فوتبال خود را در آنجا در معرض نمایش بگذاریم."


گفتنی است مونیخی‌ها که از حدود دو سال قبل تا کنون دفتری هم در شهر نیویورک دایر کرده‌اند، تابستان 2014 هم به امریکا سفر کرده بودند و حال آنکه سال بعدش تصمیم گرفتند اردوی خود را در شرق دور و کشور چین برپا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار