ستاد های اجرایی خدمات سفر مسافران نوروزی در 10پایگاه لرستان افتتاح شد

مدیر کل آموزش وپرورش لرستان :آموزش و پرورش لرستان در ایام تعطیلات نوروزی95 آمادگی اسکان 150هزار مسافر نوروزی را دارد

کد مطلب: ۴۷۶۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،کریمی فر دراین مراسم که مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و مدیر کل پست لرستان ، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو خرم آباد و آموزش و پرورش عشایری و جمعی از کارشناسان و نیروهای ستادی آموزش و پرورش حضور داشتند ، بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری ، آئین ، رسوم و فرهنگ غنی لرستان تاکید کرد و افزود : باید لرستان را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری مسافران نوروزی تغییر داد .

وی با ابراز امیدواری برای توفیقات بیشتردرسال جدید افزود : با برنامه ریزی منسجم ، هدفمند و دقیق می توان شاهد پیشرفت های بیشترآموزش و پرورش در ستادهای اجرایی خدمات سفر بود .

کریمی فر لرستان را سرزمینی کهن با آثار باستانی و تاریخی و مناظر طبیعی بکر و زیبا عنوان کرد و افزود : بهار دفتری زیبا و رنگارنگ از طبیعت زیبای لرستان است و ستاد اجرایی خدمات سفر می تواند با روشنگری؛ اقناع مخاطبان و جریان سازی خبری این زیبایی ها رابرای مسافران نوروزی تبیین کند .

مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد : آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها استفاده می کند تا امکانات مناسب و مطلوبی را برای مسافران فراهم نماید . وی در ادامه تاکید کرد : هدف ما این است تا ضریب ماندگاری مسافران نوروزی را ارتقا دهیم و لرستان را از معبر سفر گردشگران به مقصد سفر تغییر دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار