در آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان شد:

اهداف آموزش و پرورش استان اردبیل در سایه سند تحول بنیادین

مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ما براساس سند چشم‌انداز نظام آموزش و پرورش و سندتحول بنیادین سعی می‌کنیم تا رویکرد متفاوتی را در پیش بگیریم و بسیاری از اهدافمان را در حوزه تعلیم و تربیت تحقق ببخشیم.

کد مطلب: ۴۷۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در آیین معارفه خود اظهار داشت: بنده آمده‌ام تا دین خودم را به استان زادگاهم ادا کنم تا در این استان که به عشق و ارادت به اهل بیت شهره است برای قاطبه فرهنگیان و معلمان خادمی بی‌ادعا باشم.

ناصری تصریح کرد: قطعاً از تجارب و آثار ماندگار کارهای مدیر کل سابق در 27 ماه مسئولیت در آموزش و پرورش استان اردبیل استفاده کرده و در تربیت نسل آینده با محوریت نوآوری، پژوهشگری، مشارکت‌جویی و احساس تعهد و مسئولیت‌پذیری سعی می‌کنیم تا به وظایفی که بر عهده ما گذاشته شده، عمل کنیم.

وی گفت: ‌نظام تعلیم و تربیت امروز جریان شایسته و اصیلی است که می‌تواند به تقویت مهارت زندگی و گام برداشتن در مسیر تعالی روزافزون‌ کمک کرده و گام‌های عملی در ارتقا و توسعه این بخش برداشته شود که ضروری است با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت در ارتقا توانمندی‌ها بیشتر تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضرورت ارتقا سطح توانمندی معلمان، جلب مشارکت مردمی، توجه به توسعه فعالان غیر دولتی، هدفمندی فعالیت‌ها در حوزه تربیتی و فرهنگی، تمرکززدایی، تلاش برای بهبود و ارتقا سطح معیشت فرهنگیان، توجه به مدیریت آموزشگاهی به همراه هوشمندسازی نظام آموزشی معلمان و مدارس را از جمله رویکردهای خود در استان اردبیل اعلام کرد.

ناصری از معلم به عنوان محور آموزش و پرورش، روح بالنده و قلب تپنده نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: به تمام معلمان به ویژه پیشکسوتان عرض ارادت می‌کنم و بر این باورم در اوج تنگنای معیشتی جامعه فرهنگیان، باید منابع مالی و درآمدی آموزش و پرورش ارتقا یافته و زمینه برای افزایش رفاه و بهبود معیشت معلمان فراهم آید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار