پیام نوروزی مسئولان آموزش و پرورش/۱۴

علی اکبرزاده: هر بهار یک درس است و باید از این تغییر یاد بگیریم

مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش گفت: این نعمت بزرگی است که ما بهار دیگری را تجربه می کنیم که بهار یک تغییر تکراری نیست بلکه در هر تکرار یک درس برای انسان وجود دارد.

کد مطلب: ۴۷۵۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

مهدی علی اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: سال 94 مانند همه سال ها گذشت و خداوند فرصت دیگری را به ما در سال جدید عطا می کند که همه اینها با بهار و زنده شدن طبیعت همراه است.

وی افزود باید قدر این فرصت هایی را که خداوند در اختیار ما قرار می دهد بدانیم. این نعمت بزرگی است که ما می توانیم بهار دیگری را تجربه کنیم.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: آنچه طبیعت به ما می آموزد این است که بهار یک تغییر تکراری نیست بلکه در هر تکرار یک درس برای انسان وجود دارد و در هر تکرار یک تغییر نهفته است.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر سالها مثل هم سپری می شوند اما باهم تفاوت دارند و باید در این زمینه به روش دیگری تفکر و اندیشه کرد و بزرگتر شد و با مسائل عاقلانه تر برخورد کرد.

علی اکبرزاده ادامه داد: ما باید آنچه خداوند به ما عطا کرده است را قدردان و شکرگزار باشیم و همه ما در سال جدید از نعمات بیشتر و والاتر خداوند بهره مند شویم چرا که شکر نعمات خداوند بر آن نعمات می افزاید.

وی افزود: چه خوب است که همزمان با بهار اگر تغییری در ما به وجود می آید این تغییر همراه با شکرگزاری باشد که این شکرگزاری توام با افزایش نعمت خواهد شد و هرچه نعمت بیشتر باشد زمینه پیشرفت بیشتر فراهم می شود.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار من این است که همه دانش آموزان سال جدید را با شکرگزاری آغاز کنند و با آینده نگری به مسائل و تغییرات نظر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار