/برنامه های شبکه تهران/

بازگشت سریال های طنز شبانه به تلویزیون/آغاز پخش ˝تهران پلاک یک˝ از هفته آینده

خبرگزاری پانا: مجموعه طنز تلویزیونی ˝تهران پلاک یک˝ به کارگردانی مهدی مظلومی از روز شنبه 14 بهمن ماه به روی آنتن شبکه تهران می رود. پخش ˝تهران پلاک یک˝ از هفته آینده آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۴۷۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، برخلاف اعلام قبلی برخی از رسانه ها از پخش سریال "تهران پلاک یک" از شنبه هفته جاری، این مجموعه طنز تلویزیونی از هفته آینده 14 بهمن ماه هر روز از شبکه تهران طی روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعت 19:30 پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد در ساعت 23 خواهد بود.

بنابراین گزارش، "تهران پلاک یک" که با نام مجتمع مسکونی دلنواز پیش تولید خود را آغاز کرده بود، در 30 قسمت 40 دقیقه ای در قالب طنز به صورت اپیزودیک طراحی شده که در هر قسمت به یکی از موضوعات و مشکلات آپارتمانی نشینی می پردازد.

بیننده این مجموعه در هر قسمت شاهد پرداختن به یکی از موضوعات و مشکلات شهروندان در مجتمع های مسکونی خواهد بود. یعنی تجمع افراد متفاوت با خلقیات و عادات گوناگون در مکانی که قرار است حس استقلال و خلوت را به ساکنان بدهد اما در عین حال سخت غیر مستقل و همگانی است که اگر به این جنبه یعنی همگانی بودن آن توجه نشود مشکل ساز می شود.

برخی از عوامل مجموعه "تهران پلاک یک" عبارتند از: کارگردان: مهدی مظلومی، نویسنده: رضا مقصودی، مجری طرح:مسعود ردائی، مدیر تصویربرداری: فریبرز سیگارودی، عکاس: رضا پورهاجریان، صدابردار: محمد شاهوردی، تهیه کننده: فرهاد فرج نظام و بازیگران: علیرضا خمسه، داریوش مودبیان، مهتاج نجومی، اشکان خطیبی، ارژنگ امیرفضلی، برزو ارجمند، ناهید مسلمی، مجید یاسر و...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار