آغاز توزیع میوه طرح تنظیم بازار نوروزی در استان فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: توزیع میوه سیب و پرتقال با هدف تنظیم بازار نوروزی این استان در شیراز و دیگر شهرستان های استان آغاز شد.

کد مطلب: ۴۷۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، محمد مهدی قاسمی افزود: واحدهای صنفی، میدان های میوه و تره بار و تعاونی های روستایی این اقلام را با قیمت تعیین شده در اختیار مردم قرار می دهند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: قیمت هر کیلو سیب با برچسب اتحادیه باغداران استان فارس در فرایند عرضه میوه تنظیم بازار 25 هزار ریال ( دو هزار و پانصد تومان) است.
وی ادامه داد: هر کیلو پرتقال درجه یک از رقم والنسیا تولیدی در استان فارس نیز در طرح تنظیم بازار نوروزی به بهای 36 هزار ریال ( سه هزار و ششصد تومان) دراختیار مصرف کنندگان نهایی قرار می گیرد.
قاسمی گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار نوروزی در استان فارس در تعطیلات عید نوروز نیز ادامه می یابد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار کرد: ذخیره سازی اقلام سیب و پرتقال به میزان کافی صورت گرفته است و این اقلام به میزان مورد نیاز مصرف کنندگان در اختیار آنها قرار می گیرد.
قاسمی همچنین گفت: سیب و پرتقال عرضه شده در طرح تنظیم بازار میوه نوروز 95 که از دوشنبه آغاز شده است، از نظر کیفیت محصول و نوع بسته بندی وعرضه بسیار بهتر از محصولات عرضه شده در طرح تنظیم بازار نوروز 94 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار