با حضور مسئولین استانی و منطقه ای؛

کلنگ مدرسه 6 کلاسه دکتر محمد حسین یوسفی تسوج به زمین زده شد

کلنگ مدرسه 6 کلاسه دکتر محمد حسین یوسفی تسوج به زمین زده شد.

کد مطلب: ۴۷۵۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،با حضور امام جمعه ، بخشدار، مسئولین سازمان نوسازی مدارس استان و اعضای شورای شهر کلنگ مدرسه 6 کلاسه دکتر محمد حسین یوسفی تسوج به زمین زده شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج با عرض تسلیت ایام فاطمیه ، با تشریح روند برگزاری جشنواره خیرین منطقه تسوج در ارومیه ضمن تقدیر وتشکر از مسئولین استانی و منطقه ای ، از مجمع خیرین و همشهریان مقیم ارومیه سپاس اولیا و فرهنگیان را اعلام نمود .

طهمورثی از خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش و مدارس یاد کرده و اقدامات انجام یافته توسط خیرین منطقه تسوج را موجبات دلگرمی مسئولین آموزش و پرورش ذکر نمود .

وی از اقدام خداپسندانه دکتر محمد حسین یوسفی به جهت احداث وبنای خیر تجلیل نمود .

امام جمعه تسوج به استناد آیات و احادیث اسلامی ، ملاک ارزش گذاری کارهای خیر را رضایت الهی دانست و آنرا زمینه رسیدن به کمال ذکر نمود .

حجت الاسلام بجانی احداث مدرسه را در جهت اهداف الهی دانسته و گفت : هرکاری که رنگ و بوی الهی بگیرد آن کار پسندیده است و این عمل خیر مدرسه سازی درجهت علم و آگاهی و درک حقایق می باشد .

یوسفی خیر مدرسه ساز نیز در سخنانی با ابراز خوشبختی از عمل خیر ، آنرا در جهت رضای الهی و رضایت خلق و برای آینده بچه های این منطقه بر شمرد که با تحصیل دانش آموزان در این مدرسه به موفقیت های بالاتر دست یابند .

گفتنی است این آموزشگاه 6 کلاسه با مساحت 392 متر مربع با مشارکت 50 درصدی دکتر یوسفی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی احداث می گردد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار