معاون آموزش ابتدایی خبر داد:

تكالیف نوروزی درایام تعطیلات نوروزجهت استفاده دانش آموزان دوره ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی استان ایلام گفت: در راستای استفاده ی بهینه و بهر مندی صحیح دانش آموزان و آموزگاران از تعطیلات ایام نوروز، سرگروه های آموزشی استان اقدام به طراحی و تدوین فعالیت های متنوعی برای این عزیزان نموده اند.

کد مطلب: ۴۷۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، مهرانگیز جلیلیان معاون آموزش ابتدایی این اداره کل، در راستای كمك رسانی به دانش آموزان و آموزگاران جهت بهر ه مندی صحیح از تعطیلات ایام نوروز، سرگروه های آموزشی استان اقدام به طراحی فعالیت های متنوعی جهت استفاده آموزگاران و دانش آموزان نموده اند.

جلیلیان افزودند: در این راستا سرگروه های آموزشی برای هر درس سرفصل جذاب و متنوعی طراحی و به تمامی مدارس استان جهت بهره برداری صحیح ارسال نموده اند كه این سرفصل ها پیشنهادی بوده و آموزگاران به صلاحدید می توانند مواردی را كم یا زیاد نموده و در این چارچوب اقدام به طراحی فعالیت های نوروزی متنوع و جذاب برای دانش آموزان نمایند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در پایان تصریح کرد: بر اساس تأكیدات وزارت متبوع، مدیران مدارس لازم است از فعالیت مؤسسات برای تولید و فروش مجلات، كتاب و سایر موارد مشابه و یا برگزاری آزمون های مرتبط به بهانه فعالیت های نوروزی جلوگیری نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار