همزمان با روز تأسیس بنیاد شهید صورت گرفت:

گرامیداشت روز شهدا در مدارس منطقه بردخون

همزمان با سراسر کشور، روز بزرگداشت شهدا در مدارس منطقه بردخون گرامی داشته شد .

کد مطلب: ۴۷۴۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از بردخون ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در جمع دانش آموزان مدرسه فضیلت روستای مغدان اظهار داشت: شهادت‌، فناشدن‌ انسان‌ برای‌ رسیدن به‌ سرچشمه‌ نور و نزدیک‌ شدن‌ به‌ خداوند بزرگ است.
عباس جمالی فرد افزود: علاقه‌ به‌ وصال‌ محبوب‌ و معشوق حقیقی، در ذات هر موجودی‌ وجود دارد و همین‌ عشق ‌است‌ که‌ سبب‌ حرکت‌ و جنبش‌ می شود و شهید کسی‌ است‌ که‌ در پرتو نور‌ حق‌ با انتخاب‌ شهادت‌ به‌ زیباترین‌ شکل‌ در جـوار پروردگار آرام می‌گیرد .
وی اضافه کرد: شهیدان هستی خود را به تأسی از سالار شهیدان فدا نمودند تا دین و کشور آسیبی نبیند و همچون ستارگانی درخشان در آسمان انسانیت نورافشانی کردند که این نور تا قیامت بر دل های انسان ها روشنی می بخشد.
جمالی فرد اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از این انسان های پاک سرشت آسمانی الگو بگیریم و با عمل به وصایای آنان طریق معرفت و راستی بپیماییم تا در قیامت شهیدان را درک کنیم و شرمنده آنان نباشیم.
این مراسم همزمان با سراسر کشور به مناسبت22اسفند سالروز صدور فرمان حضرت امام راحل(ره)مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار