آغاز توزیع مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید در فارس

توزیع مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار استان فارس در آستانه تعطیلات عید نوروز آغاز شد.

کد مطلب: ۴۷۴۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: هر کیلو مرغ 49 هزار و 500 ریال به مصرف کنندگان در شهر شیراز عرضه می شود.
محمد مهدی قاسمی افزود: حداکثر قیمت توزیع یک کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کنندگان نهایی در سایر بخش های شهرستان شیراز و دیگر شهرستان های استان که در فاصله کمتر از 100 کیلومتر از شیراز قرار دارند، 50 هزار ریال است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ادامه داد: در شهرستان هایی که فاصله بین 100 تا 200 کیلومتر از مرکز استان دارند بهای هر کیلو مرغ منجمد 50 هزار و 500 ریال و در شهرستان های با فاصله افزون بر 200 کیلومتر از شیراز، این رقم 51 هزار ریال تعیین شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: به هر مصرف کننده در هر نوبت خرید حداکثر 12 کیلوگرم مرغ منجمد تحویل داده می شود.
قاسمی گفت: متقاضیان واجد صلاحیت دارای معرفی نامه یا دارای مجوز فعالیت معتبر در شهرستان شیراز می توانند با هماهنگی دستگاه های نظارتی (سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف)، محموله های مرغ کمتر از دو هزار کیلوگرم را برای توزیع در بین مصرف کنندگان از سردخانه شرکت تعاونی مصرف پشتیبانی امور دام استان مستقر در شیراز بولوار شهید مدرس دریافت کنند.
وی ادامه داد: اصناف و صاحبان غرفه های تحت پوشش سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز با در دست داشتن مجوز فعالیت معتبر نسبت به دریافت مرغ منجمد اقدام کنند.
قاسمی گفت: برای محموله های مرغ منجمد بیش از دو هزار کیلوگرم، اخذ مجوز از شرکت پشتیبانی امور دام استان فارس ضرورت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار