رئیس مرکز مشاوره استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار پانا:

همایش های انگیزشی کنکور در شهرستان های زاهدان و میرجاوه برگزار شد

رئیس مرکز مشاوره دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان گفت: همایش های انگیزشی کنکور با شعار˝کنکور آسان است برای کسانیکه میخواهند ˝در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار شد.

کد مطلب: ۴۷۴۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

مهدی سرگزی رئیس مرکز مشاوره دانش آموزان استان در گفت و گو با خبرنگار پانا از سیستان وبلوچستان گفت:همایش های انگیزشی کنکور تحت عنوان فرصت جهش ، در ناحیه یک زاهدان با حضور تعداد دویست وسی دانش آموز، ناحیه دو زاهدان با حضور دویست وپنجاه دانش آموز و در شهرستان میرجاوه با حضور تعداد سیصد دآنش آموز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار گردید.

وی افزود: این همایش ها با هدف ایجاد انگیزش و تجدید روحیه خودباوری در دانش آموزان داوطلب کنکور و ورود به آموزش عالی در فرصت چهار ماه باقیمانده به کنکور برگزار گردیده است.

سرگزی افزود:امیدواریم پس از برگزاری این همایش ها نتایجی از قبیل ،اینکه خواستن چگونه اتفاق می افتد،پی بردن به قدرت انسان،کیفیت مطالعه را جایگزین کمیت مطالعه کردن،قبل از ورود به جلسه کنکور با نقشه ی سوالات آشنا شدن و در چهار ماه باقیمانده به کنکور چگونه ادامه دهیم ،حاصل گردد.

گفتنی است : این همایش ها باحضور دانش اموزان دختر و پسر سال سوم وچهارم متوسطه دوم و مشاورین تحصیلی مدارس برگزار گردیده است.

وی در پایان گفت امیدواریم برگزاری این قبیل همایش ها برای سراسر استان سیستان و بلوچستان ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار