​ کنگره بزرگداشت ۴۷۷ شهید شهرستان شبستر برگزار شد/

سردار فدوی: ما به پشتوانه شهدا قدرتمند هستیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با تکریم جایگاه شهدا، گفت: ما به پشتوانه شهدا قدرتمند هستیم.

کد مطلب: ۴۷۳۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازآذربایجان شرقی، سردار علی فدوی در کنگره بزرگداشت 477 شهید شهرستان شبستر با تکریم جایگاه شهدا گفت: سلام و صلوات بر شهیدان عزیز که به برکت آنها امنیت بسیار بالایی بر کشور حاکم است.
وی با بیان این که خداروشکر می کنیم که نعمت بزرگ جمهوری اسلامی در زمان ما وجود دارد تا به پاس آن به شهدا خدمت کنیم، افزود: از نهضت سال 42 عطر و بوی شهدا در این کشور وجود داشته و ودر 8 سال دفاع مقدس نیز شهدای عزیزی به خاک افتادند تاکشور به امنیت برسد و به پاس همین خون های شهداست که هرچه از عمر جمهوری اسلامی گذشته به بزرگی و قدرت آن اضافه شده است .
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: این بزرگی و عظمت جمهوری اسلامی درسال های اخیر نمود جدیدی به خود گرفته و به جغرافیای خاصی نیز محدود نیست.
وی گفت: امروزه در دنیا با پیروی از دین اسلام به پرچمداری ایران، تمدن جدیدی آغاز شده است و در جای جای جغرافیای خارج ار کشور نیز نمود پیدا کرده است و با سرعت جهشی در حال گسترش هست.
سردار فدوی با بیان این که عزت در دنیا و بهشت در آخرت وعده الهی است، افزود: شهدا شاخص هستند و در هرجایی از دنیا که نفس جمهوری اسلامی به آنجا رسیده و تعالیم امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری گسترش یافته ، قطعا این وعده الهی محقق می شود.
وی اذعان داشت:جناح باطل هرچقدر به هم متحد شوند وقتی در برابر حق قرار می گیدند عددی حساب نمی شوند چرا که یک طرف قدرت مادی و در طرف دیگر قدرت خدایی است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: شیطان بزرگ آمریکا اگر می توانست یک روز، زود تر جمهوری اسلامی را شکست دهد صبر نمی کرد.
سردار فدوی اظهار داشت: به برکت فرماندهی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب با اتکا به قدرت الهی که راهبرد اساسی جمهوری اسلامی است، یک لحظه قدرت مادی را به رسمیت نشناختند ، چه برسد به رسمیت شناختن آنها.
وی ادامه داد: در همین قضیه دستگیر ملوانان آمریکایی باید خاطر نشان بشوم که تمام قدرت آمریکا در نیروی دریایی آنها جمع شده است وچون توانمندی پاسداران نیروی دریایی سپاه را دیدند نتوانستند به خواسته خودشان که حضور در خلیج فارس است، برسند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: شیطان بزرگ سالهاست که در موضع انفعال قرار دارد؛ دست آمریکا زیر ساطور انقلاب اسلامی است و می توانیم دستشان را در صورت تعرض قطع کنیم.
سردار فدوی به دستگیری ملوانان آمریکایی اشاره کرد و گفت :در عمق خلیج فارس ودر 130 کیلیومتر بوشهر در شرایطی که با شروع برجام، طراحی کرده بودند که علیه ایران اقدامات خبیثانه انجام دهند و با عنایت خداوند توانستیم در عرض بیست و یک ساعت ملوانان را دستگیر کنیم.
وی با بیان این که، این چهارمین بار بود که دستگیری اتفاق می افتاد تصریح کرد: در همین راستا کری با وزیر امور خارجه ایران تماس گرفت تا ضرر وزیان این مساله را کمتر کنند.
سردار فدوی گفت: در صحنه ای که دستگیری اتفاق اقتاد صرفا این دو شناور نبودند بلکه ناو هواپیمابر آمریکا در 70 کیلیومتر ی ما بودد و 4 ناو فرانسوی و آلمانی و چندین هواپیما ی جنگی و غیر سر نشین نیز در محل بودند و رزمندگان اسلام بدون هیچ ترسی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان این که هزینه بودجه نظامی آمریکا بیشتر از سی سال پول فروش نفت می باشد، گفت: نمی شود به خنده شیطان اعتماد کرد چون طبق وعده الهی آن ها در مقابل ما خنده می کندد و در پشت خنجر می زنند و ما به پشتوانه همین شهدا پرقدرت هستیم .
وی در آخر گریزی به مسائل روز زد و خاطر نشان کرد: نباید شیطان های کوچک درست کنیم،مرگ بر آمریکا نباید از بین برود و نباید مرگ بر آل سعود جانشین مرگ بر آمریکا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار