معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک شهرری خبر داد:

اجرای طرح خانه و مدرسه در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از اجرای طرح خانه و مدرسه در راستای پیشگیری ازآسیب های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۲۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای تهران، رسول ملکی ، ضمن اعلام اجرای این طرح گفت: این طرح با همکاری اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و ستاد مبارزه با مواد مخدر، در دبستان دخترانه حضرت معصومه (س) برگزار گردید.

وی در ادامه،تقویت مهارت های زندگی، افزایش حس مسئولیت پذیری و مشارکت جویی دانش آموزان درکارهای جمعی رااز اهداف این طرح برشمردو افزود: دردوره ابتدایی شخصیت دانش آموز در حال شکل گرفتن می باشد،و بنابراین بایدسعی کنیم این توانایی ها و مهارت ها را در بین آنان آموزش داده و نهادینه کنیم.

ملکی اظهار کرد: تمام فعالیت های طراحی شده در این برنامه به دنبال تقویت روابط خانوادگی و ایجاد رابطه صمیمانه میان اعضای آن با کودک می باشد.

معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، جلوگیری از مشکلات بهداشت روانی، خشنونت ،بزهکاری و پیشگیری از اعتیاد و ترک تحصیل در میان دانش آموزان را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توانمند سازی والدین در خصوص فرزند پروری و آموزش مهارت های لازم در نحوه برقراری ارتباط با فرزندان خود و چگونگی تعامل با محیط مدرسه و معلمان گام مهم و اساسی را در کاهش آسیب های اجتماعی در سطح مدارس برداریم.

/خبرنگار:مبیناهادی پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار