دومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد آموزش و پرورش لرستان برگزار شد

به منظور بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی عملکردی و مستند سازی عملکردها بر اساس شاخص های وزارتی ، دومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد آموزش و پرورش لرستان با حضور مدیر کل منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۴۷۲۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در این جلسه بر ضرورت تدوین برش استانی و تعیین شاخص های عملکردی و مستندسازی فعالیتها تاکید کرد و گفت : باید بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی عمل شود تا دسترسی به اهداف امکان پذیر شود .

علی محمد دریکوند در ادامه به سیاست آموزش و پرورش مبنی بر نگاه جامع و کارشناسی به عملکرد ها اشاره کرد و گفت : باید نقشه راه را تدوین کرد و بر اساس آن حرکت کرد تا اهداف کلان تعلیم و تربیت محقق شود .

دبیر کمیته مدیریت عملکرد آموزش و پرورش لرستان هم به ابلاغ شاخص های عمومی و اختصاصی به مناطق و شهرستانها در بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت : به منظور مستند سازی عملکردها ، سامانه جامع مدیریت عملکرد در مناطق و شهرستانها راه اندازی شد تا امکان ثبت فعالیت های مناطق و مدیریت عملکرد به آسانی صورت گیرد .

محمد محمدی در ادامه به ارزیابی و نظارت کارگروه استان از مناطق و شهرستانها اشاره کرد و گفت : با ارزیابی مستقیم و غیر مستقیم مناطق و شهرستانها تلاش می شود تا مسیر حرکت آموزش و پرورش در ریل اصلی تعلیم و تربیت هدایت و کنترل شود .

فریده بیرانوند مدیر کل منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان هم در این جلسه به تشریح شاخص های محور ششم شاخص های عمومی پرداخت و گفت : ضرورت دارد تا دستگاههای اجرایی نسبت به ثبت فعالیتهای خود در سامانه اقدام کنند تا در ارزیابی کلی حقی از آنها تضییع نگردد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار