در جوار زیارتگاه کوه خضر نبی(ع) قم صورت می گیرد

پذیرایی با 18 نوع دمنوش در ایستگاه صلواتی ایام فاطمیه (س)/ تصاویر

هیئت سقّایان و ذاکران بیت الزهرا(س) در قم اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی با 18 نوع دمنوش و چای متفاوت به مناسبت ایام فاطمیه در جوار مزار 14 شهید گمنام کوه خضر نبی(ع) نموده است.

کد مطلب: ۴۷۲۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، هیئت سقاها و ذاکران، جوانان و نوجوانان بیت الزهرا(س) برای نخستین بار در کشور اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی با 18طعم مختلف- به نیت سن مبارک حضرت زهرا(س)- در ایام شهادت ها و موالید بخصوص ایام فاطمیه(س) در جوار مزار 14 شهید گمنام کوه خضر نبی(ع) قم نموده است.

فعالیت این ایستگاه به همت خیرین و نذورات مردمی از دوم اسفند آغاز شده و تا 23 اسفند شام شهادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد.

چای تربت امام حسین(ع)، چای گلاب، زعفران، نبات، به، بابونه، کوهی، هل، آویشن، چای عربی ابوعلی شیرین، نعناء، گل محمدی، سیب، دارچین، ترش، مرزنجوش، به لیمو و بهار نارنج، دمنوش هایی هستند که با 18 نوع سماور هر روز از ساعت 15 تا 23 در این ایستگاه صلواتی به علاقمندان عرضه می شود.

کوه خضر نبی(ع) یکی از جاذبه های مهم استان قم بعد از حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بوده و هر سال، زائران زیادی از مسلمانان دنیا و هم میهنان از نقاط سراسر کشور از این مکان معنوی تفریحی و مزار 14 شهید گمنام دفاع مقدس مستقر در آن بازدید می کنند.

در اطلاعیه این هیئت که در محل ایستگاه نصب شده از عموم مومنین و خیرین دعوت شده پیشنهادات خود را به شماره 09198862712 اطلاع داده و یا کمک های نقدی و نذورات خود را به حساب 5892101155595016 بانک سپه به نام هیئت بیت الزهرا(س) واریز نمایند و در اجر بزرگداشت ایام فاطمیه(س) و سایر مناسبت های آیینی سهیم باشند.

تصاویر: بمانی


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار