معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی درگفت وگوباپا

مربیان،معاونین پرورشی ومدیران مدرسه نقش مهمی دربرگزاری نمازجماعت دارند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه، مربیان ، معاونین پرورشی و مدیران مدرسه نقش فعال و مهمی در برگزاری نمازجماعت دارند گفت: 230 امام جماعت روحانی و999 همکار فرهنگی پیش نماز در مدارس هستند.

کد مطلب: ۴۷۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

علی اصغر ایزدی در گفت و گو با خبرنگارپانا خراسان شمالی افزود: یکی از بخش ها و فعالیت های اثرگذار حوزه پرورشی و فرهنگی، توجه ویژه به امر نماز در مدارس است که بیش از هزارو 880 موقعیت نماز در مدارس ایجادشده است.

وی با بیان اینکه، زنگ نماز در مدارس به نحو احسن برگزار می شود افزود: همکاری و کمک خوبی در بین مدیران و معلمان انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: همایشی به عنوان طرح مبین نماز در مدارس انجام شد که یکی از طرح های کشوری درقالب تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز است که در این طرح، توسط اساتید مدیران مدارس آموزش هایی لازم در امر نماز فراگرفتند.

وی اظهارداشت: تفاهم نامه ای با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جهت همکاری بیشتر بین ائمه جمعه شهرستان ها و آموزش و پرورش برای حضور ائمه جمعه در مدارس انعقاد شده است.

ایزدی در پایان متذکرشد: جهت تعامل بیشتر در فعالیت های قرآن ،عترت و نماز در مدارس سراسراستان و استفاده از فرمایشات و توصیه های ائمه جمعه در شهرستان ها، جلسه مشترک بین ائمه جمه استان و رؤسای آموزش وپرورش ، معاونین و کارشناسان استان برگزارشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار