رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرد:

بررسی لایحه شفافیت سازی هزینه های انتخاباتی در کمیسیون شوراها

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم تشکیل جلسات کمیسیون مشترک بنا شد بررسی این لایحه در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای مورد بررسی قرار گیرد، بنابراین در اولین فرصت این موضوع را عملی کرده و در کمیسیون بررسی خواهیم کرد.

کد مطلب: ۴۷۰۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، امیر خجسته در مورد آخرین وضعیت لایحه شفافیت سازی هزینه های انتخاباتی با اشاره به این که بنا بود در این زمینه کمیسیون مشترکی شامل کمیسیون های قضایی و حقوقی، امنیت ملی و شوراها برگزار شود، ادامه داد: متاسفانه چند بار برگزاری این کمیسیون به دلیل به حد نصاب نرسیدن تشکیل نشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم تشکیل جلسات کمیسیون مشترک بنا شد بررسی این لایحه در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای مورد بررسی قرار گیرد، بنابراین در اولین فرصت این موضوع را عملی کرده و در کمیسیون شوراها بررسی خواهیم کرد.

خجسته با اشاره به این که رسیدگی به این لایحه از منویات رهبرمعظم انقلاب و مردم است، تصریح کرد: باید منابع مورد استفاده کاندیداها برای تبلیغات مشخص شود و این موضوع اثر بسیاری در اذهان عمومی دارد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین تکلیف و رسیدگی به این لایحه ضرورت بسیاری دارد که باید جلسات شبانه روزی تشکیل دهیم تا به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار