در هفته تربیت اسلامی صورت گرفت؛

تجدید میثاق اعضای شورای پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان باشهدا

سالانه در سالروز تأسیس ستاد امور تربیتی به دست معلم شهید محمدعلی رجایی و شهید حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر برنامه‌های مناسبی از سوی وزارت آموزش و پرورش تدوین و برای اجرا به تمام استان‌ها ابلاغ می‌شود.

کد مطلب: ۴۷۰۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین ، درهفته تربیت اسلامی (8 لغایت 16 اسفند94)، شورای عمومی پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدا و انقلاب تجدید میثاق نمودند.

ذراین برنامه حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی استان، معاونان پرورشی نواحی و مناطق چهارده گانه، رؤسای ادارات، کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی و فرهنگی با حضور در گلزار شهدای شهر قزوین با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با آرمان های شهیدان والا مقام و امام راحل(ره) تجدید میثاق نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی استان در مزار شهدا اظهار کرد: از آنجا که انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و جان ‌فشانی‌های آنان در راستای زنده نگه داشتن مفاهیم و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی است، باید راه آنان تداوم یابد و خواسته‌‌‌‌‌‌‌ های آنان همواره در انجام امور گوناگون نصب‌العین قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین اظهار امیدواری کرد: حضور کارکنان اداره‌کل آموزش و پرورش و اهدای شاخه گل به آنان در مزار شهدا این مجموعه را بیش از گذشته در مسیر حفظ یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، تکریم مقام والای آنان و گام برداشتن در خط سرخ شهدای بزرگوار انقلاب رهنمون سازد.

وی با اشاره به برنامه‌های متعدد حوزه متبوع خود به منظور گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی ادامه داد: سالانه در سالروز تأسیس ستاد امور تربیتی به دست معلم شهید محمدعلی رجایی و شهید حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر برنامه‌های مناسبی از سوی وزارت آموزش و پرورش تدوین و برای اجرا به تمام استان‌ها ابلاغ می‌شود.

گفتنی است شرکت کنندگان در این برنامه با حضور در مزار شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی، حجت اسدی شهید مدافع حرم و سایر شهدای والا مقام قزوین ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام والایشان ادای احترام نمودند و از روح بلندشان برای تحقق اهداف تربیتی استمداد طلبیدند.همچنین در ادامه این مراسم، حاضرین ضمن کسب معنویت از زیارت آستان مقدس حضرت حسین بن علی بن موسی الرضا(ع)، در نماز جماعت ظهر و عصر حسینیه امام زاده حسین(ع) نیز شرکت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار