بازگشایی مسیر شمال به جنوب قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال گفت: این مسیر تا آخر هفته بازگشایی می‌شود.

کد مطلب: ۴۶۹۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهران اعتمادی درباره آخرین وضعیت مسیر شمال به جنوب آزادراه چالوس-مرزن آباد (قطعه چهار آزادراه تهران شمال) واقع در استان مازندران که از ۳۰ بهمن ۹۴ مسدود شده، گفت: این مسیر تا آخر هفته بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به علت مسدود شدن مسیر شمال به جنوب آزادراه چالوس- مرزن‌آباد افزود: به‌دلیل بارش باران بالا دست و خارج از باند آ ب‌شستگی اتفاق افتاد و زیر یکسری سنگ‌ها خالی شد. بر همین اساس با هدف پیشگیری از وقوع هر گونه حوادث احتمالی و تأمین حداکثر ایمنی برای تردد وسایل نقلیه مجبور به انسداد مسیر شدیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال با بیان اینکه هیچ‌گونه ریزشی در قطعه ۴ این آزادراه بر اثر بارش باران رخ نداد یادآور شد: در حال حاضر توده‌های سنگی که زیر آنها به علت آب‌شستگی خالی شده٬ خرد و به کف جاده منتقل می‌شوند تا بار کامیون شده و از محل خارج شوند.

وی با بیان اینکه این پیشگیری برای ایمنی سفرها در طول سال به ویژه ایام نوروز انجام شد ادامه داد: اكنون نقطه‌ دیگری که احساس شود برای جاده ایجاد تهدید می‌کند وجود ندارد٬ در عین حال اکیپ چک و کنترل نوروزی بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و اگر در مواردی مشکلات جزئی احصا کند، پیش از آغاز سفرهای نوروزی مشکلات برطرف خواهد شد.

اعتمادی تأکید کرد: در مجموع بعد از آن تعمیر اساسی که سال گذشته بر روی قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال انجام شد مشکلات این قطعه تقریبا به حداقل ممکن و نزدیک به صفر رسید.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال درباره آخرین وضعیت تکمیل قطعه یک آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: عملیات اجرایی این قطعه بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت دارد و انشاءالله بهار ۹۶ به اتمام می‌رسد. هم اکنون فقط حفاری دو تونل باقی مانده و بقیه تونل‌ها در مرحله لاینینگ یعنی بتن‌کاری بدنه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار