وزیر بهداشت پس از عیادت مجدد از آیت ا.. واعظ طبسی:

همه امکانات پزشکی برای درمان آیت الله واعظ طبسی فراهم است

وزیر بهداشت در حاشیه عیادت از آیت ا.. واعظ طبسی حال ایشان را نامساعد اعلام کرد و گفت: همه امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان ایشان فراهم است.

کد مطلب: ۴۶۹۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید حسن هاشمی در حاشیه عیادت مجدد از آیت ا.. طبسی با اشاره به این که روز گذشته به دنبال خونریزی مغزی و به دلیل توقف تنفسی که نزدیک به 30 دقیقه بوده سیستم مغز و اعصابشان دچار آسیب می شود، افزود: در حال حاضر سیستم گوارشی و تنفسی ایشان کار می کند اما سطح هوشیاری پایینی دارند و نسبت به دیشب حال ایشان تفاوتی نکرده است.

دکتر هاشمی در مورد روند درمان آیت الله واعظ طبسی افزود: شرایط ایشان چندان مساعد نیست ولی ما به عنوان تیم پزشکی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و همه تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانی فراهم است و تا جایی که مرتبط با علم و در دست ما باشد برای درمان ایشان تلاش می کنیم.

گفتنی است دکتر هاشمی دیشب پس از اطلاع از کسالت و بستری شدن آیت الله واعظ طبسی راهی مشهد شد تا از وی در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کند.

آیت الله واعظ طبسی ساعاتی پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق، دچار عارضه تنفسی شده و در بیمارستان بستری شدند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار