همایش رای اولی‌ها در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

همایش رای اولی‌های گنبدکاووس با هدف آشنایی بیشتر جوانان رای اولی با مسائل انتخابات با همکاری سازمان دانش‌آموزی، واحد کارشناسی فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش و حوزه مشاور جوان فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

کد مطلب: ۴۶۸۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان؛ در ابتدای این همایش «سیدصالح رفعتی» معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گنبدكاووس ضمن خیرمقدم به حاضرین و با تأكید بر شركت آگاهانه نسل جوان در انتخابات و انتخاب اصلح گفت: در شهرستان گنبدكاووس حدود 1500 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی جزء رأی‌اولی‌ها هستند و در هفتم اسفندماه برای اولین بار پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در این همایش و در جمع دانش‌آموزان رای اولی این شهرستان گفت: انتخابات وجه جمهوریت نظام است که از طریق آن مدیران و تصمیم گیران ارشد نظام با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

محمد حمیدی با تشریح اهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که انتخابات آن به صورت همزمان در هفتم اسفند برگزار می شود، خطاب به جوانان رای اولی گفت: آرای مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور بسیار تاثیرگذار و حضور آگاهانه شما رای اولی‌ها در انتخابات بسیار راهگشا است.

معاون استاندار گلستان خاطر نشان کرد: انتخاب افراد اصلح از سوی شما رای اولی‌ها می‌تواند در گره‌گشایی از مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی با تصریح بر این نکته که همه باید درانتخابات شرکت کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب از انتخابات به عنوان آبروی نظام و پشتوانه اقتدار ملی یاد می‌کنند که خود گویای اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای است. فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: انتخابات وجهه مردم سالاری دینی نظام است و میزان حضور مردم در آن در نحوه تعاملات کشورهای خارجی با ایران تاثیرگذار است.

حمیدی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای به کشورهای خارجی این پیام را می‌دهد که این مردم دلبسته نظام و کشورشان هستند و نمایش استحکام و انسجام داخلی، نمود بیرونی حضور حداکثری مردم در انتخابات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بستر مناسب برای برگزاری انتخابات شفاف، بیطرفانه و عادلانه در شهرستان گنبدکاووس آماده شده است، خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ داریم که آرای مردم حق الناس است و دست اندرکاران انتخابات از آن صیانت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار