لیگ قهرمان آسیا - هفته اول/

تراکتور پازل خوب ایرانی را تکمیل کرد / تحقیر عنکبوت ها در تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم مانند سپاهان و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در گام نخست به برتری دست یافت.

کد مطلب: ۴۶۸۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، تیم فوتبال تراکتورسازی که در گروه C لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد در نخستین بازی خود از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف الجزیره امارات رفت و در یک بازی یکطرفه و پرگل با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید.

گل‌های تراکتورسازی را بختیار رحمانی (5 و 61)، شجاع خلیل‌زاده (11) و مهدی شریفی (54) وارد دروازه حریف کردند. الجزیره یکی از گل‌ها را پاسخ داد اما این گل آفساید اعلام شد. سالم راشد، مسلم فائز و لافیتا از الجزیره امارات و محمدایرانپوریان از تراکتورسازی کارت زرد گرفتند.

تراکتورسازی که بازی را هجومی آغاز کرده بود، در همان 15 دقیقه نخست بازی 2 گل وارد دروازه حریف کرد تا همه چیز به سود این تیم پیش برود. با آغاز نیمه دوم، شاگردان امیر قلعه‌نویی با استفاده از مهدی شریفی و بختیار رحمانی که به دوران اوج خود بازگشته است، 2گل دیگر به ثمر رساندند تا «پرشورها» شاهد برتری پرگل تیم‌شان باشند. رحمانی که دوران خدمت سربازی خود را در تراکتورسازی می‌گذراند، در نیم فصل اول خواهان جدایی از این تیم شده بود اما با مخالفت مسئولان باشگاه روبه‌رو شد.

تراکتورسازی با این برد و با توجه به دیدار پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، در صدر جدول گروه C قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار