رصد نحوه فعالیت و استفاده درست از کارتهای بازرگانی

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: نحوه فعالیت و استفاده درست ازکارتهای بازرگانی توسط کمیته پالایش با استفاده از سازوکارهای قانونی رصد می شود.

کد مطلب: ۴۶۸۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، یوسف خسروزاده عمران اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل های صادره و سازو کارهای تعیین شده در جلسات کمیته پالایش کارتهای بازرگانی با همکاری دستگاههای عضو کمیته، آن دسته از دارندگان کارتهای بازرگانی که اقدام به استفاده نادرست از کارتهای صادره نمایند شناسایی و برخورد قانونی با ایشان صورت خواهد پذیرفت.

خسرو زاده گفت: تاکنون با هوشیاری کارشناسان استان تعدادی از دارندگان کارتهای بازرگانی صادره از سوی سایر استانها که قصد استفاده نادرست از مجوز مذکور را داشتند شناسایی، برخوردقانونی بعمل آمده است.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران همچنین از فعالان و بازرگانان استان خواست تا با هوشیاری کامل از هرگونه واگذاری و اختیارات کارتهای بازرگانی به سایرین خودداری نموده تا متحمل لطمات مادی نشوند.

وی افزود: ارتباط سیستمی بین سازمان ثبت احوال، سازمان ثبت و اسناد و املاک و گمرک جمهوری اسلامی بمنظور احراز هویت متقاضیان و با اتصال پایگاههای اطلاعاتی ثبتارش و کارت بازرگانی، پورتال ارزی و گمرک کمک قابل توجه ای در جلوگیری از تخلفات احتمالی در امر صدور مجوزهای بازرگانی نموده است.

خسرو زاده متذکر شد: از مجازات های تعیین شده در واگذاری کارتها به غیر می توان به ابطال کارت، ممنوعیت از یک یا چند فعالیت شغلی یا اجتماعی ، جرایم نقدی و ... اشاره کرد.

وی اظهار داشت : شماره تماس 33360225-011 اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی فعالان اقتصادی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار