همایش رای اولی‌ها در شهرستان مهاباد برگزار شد

در آستانه برگزاری انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همایش رای اولی‌ها با حضور مسئولین آموزش وپرورش ، بسیج دانش آموزی مربیان ودانش آموزان در کانون فجرشهرستان مهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۴۶۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در همایش رأی اولی‌ها ضمن تبریک به دانش آموزانی که برای اولین بار پای صندوق‌های رأی حاضر و با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود شریک می‌شوند، اظهار داشت: حضور حداکثری و پرشور مردم ایران اسلامی برای خلق حماسه سیاسی پای صندوق‌های رای در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام و انقلاب می‌شود.

سیامند قادری با اشاره به نقش آموزش و پرورش در خلق حماسه سیاسی در انتخابات، افزود: شما دانش‌آموزان رای اولی با حضور هوشمندانه خود در انتخابات هفتم اسفند ماه و با انتخاب فرد اصلح، آگاهی و بینش سیاسی خود را ثابت می‌کنید و در تعیین سرنوشت شهر و کشور خود سهیم خواهید بود.

وی یکی از اهداف این همایش را آشنایی دانش‌آموزان رای اولی با انتخابات، اهمیت حضور اقشار مختلف مردم و آگاهی کامل دانش آموزان در انتخابات عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به حضور 300 نفر دانش آموز رأی اولی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور گسترده جوانان و به ویژه دانش آموزان رأی اولی و حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی دشمنان می‌شود.

در ادامه منصور حاجی معاون آموزش متوسطه نیز در خصوص نفوذ دشمن و خصومت امریکا ودشمنان اسلام وانقلاب مطالبی بیان نمود .

حاجی اضافه کرد: یکی از راههای نفوذ آمریکا به کشور، نفوذ فرهنگی است. وی ادامه داد: وجود ماهواره ها در جامعه، به ابزاری برای نفوذ دشمن تبدیل شده است. وی اظهار کرد: وجود ماهواره ها در کانون گرم خانواده، مشکلاات بسیاری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: باید ضمن ایجاد آمادگی لازم به منظور مقابله با ترفندهای دشمن، مردم را از مضرات و تاثیرات منفی ماهواره، آگاه کنیم.

معاون آموزش متوسطه خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه علی الخصوص شما دانش آموزان در زمینه مقابله با تهاجم دشمن، مسئول هستید و نباید بگذاریم، دشمن از این راه به فرهنگ ما ضربه بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار