رئیس آموزش و پرروش شهرستان میرجاوه در گفتگو با پانا:

حضور پررنگ رای‌ اولی‌ها به انتخابات شور و نشاطی مضاعف می بخشد

رئیس آموزش و پرروش شهرستان میرجاوه گفت: حضور پررنگ رای‌اولی‌ها به انتخابات شور و نشاط مضاعفی خواهد داد و اقدامات زیادی درخصوص آموزش انتخابی درست برای دانش اموزن انجام گرفته است تا بتوانند اینده خویش را رقم بزنند.

کد مطلب: ۴۶۷۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

حسینعلی دهباشی رییس اداره آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در شهرستان میرجاوه 13 دانش آموز رای اولی داریم،

وی گفت : رای اولی ها باید خوب بدانند كه چه مسئولیت سنگینی دارند و باید خوب بدانند كه مشاركت وسیع و همگانی در انتخابات، كشور و نظام و انقلاب را بیمه خواهد كرد.

دهباشی افزود: یکی از اهداف آموزش و پرورش تبیین وضعیت اجتماعی دانش آموزان در طول دوره های تحصیلی است که درقالب برنامه های متفاوت از جمله شورای دانش اموزی و طرح هایی مانند واگذاری آموزشگاه ها به دانش اموزان مانند طرح همیارمعلم برای دانش آموزان اجرا می شود و دانش آموزی که در این بستر تفکر کند، نسبت به اجتماع و سرنوشت جامعه خویش احساس مسئولیت خواهد کرد و هنگامی که برای اولین بار پای صندوق های رای می رود ، تمام تلاشش براین است که انتخابی اصلح داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور پررنگ رای‌ اولی‌ها به انتخابات شور و نشاط مضاعفی خواهد داد و اقدامات زیادی درخصوص آموزش انتخابی درست برای دانش اموزن انجام گرفته است تا بتوانند آینده خویش را رقم بزنند.

دهباشی تاکید کرد: دانش آموزان رای اولی در شرف ورود به اجتماع هستند و برخی دانش اموزان به تحصیلات عالیه ورود پیدامی کنند و برخی از تحصیلات باز می مانند بنابراین قوانینی که برای دانش اموزان در بحث ایجاد امکانات و اشتغال تصویب می شود از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: رسانه ها و صدا وسیما نقش بسزایی در روشنگری ، آگاه سازی و دانش افزایی مردم دارند و کمک خواهند کرد تا مردم بتوانند انتخابی اصلح داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش میرجاوه با اشاره به لزوم شرکت حماسی در انتخابات اسفندماه، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات، دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی را ناامید می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار